16 oktober, 2008

What a feeling...

Nu har jag slutat för dagen (17.00), käkat middag, diskat ett berg med disk här hemma, och städat lite överallt! Puh. Imorse slängde jag sopor.. men nu är det dags igen. Det blir väldigt mycket av den varan när det bor sex tjejer i samma lägenhet (nu är vi bara fyra, men det är lika mycket ändå!) Det känns gott när man är klar iaf! Typiskt att jag inte får njuta av vår fina lägenhet när den är så fin nu då... åker ju hem imorgon. Men åker till Linus redan ikväll, och tänker troligtvis ligga där och sova tills det är dags för hemfärd imorgon :) Gott.

Nu ska jag bara packa ihop mina saker. Se till att få med lite tvätt och byta sängkläder. Jösses vad jag är duktig! Vuxenpoäng för Julia idag minsann!

Så ska jag hinna ner till M&N innan jag åker med. Vi fick massa kläder idag. Och jag lyckades få med mig Elins påse hem. Bright Julia. Kollade ju inte så himla noga, så nu blir det en liten extrarunda! Kan informera herrskapet om att min garderob nu är påfylld med...
  • 3 par byxor (2 svarta, ett par bruna)
  • En munktröja
  • En cardigan
  • 2 bastoppa (en vit och en grå)
Japps. Inte fy skam de inte. Och bäst av allt. Jag har inte lagt ut ett öre! :) Great! Nepp. Dags att göra nån nytta här igen, :)

So long..
(ps. tack för lånet av dator igen Louise!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e ju föör go gumman..:D Massa vuxenpoäng till dig..;)