21 oktober, 2008

Planer, planer, planer...

Vill verkligen børja plugga till høsten nu. Ær riktigt laddad- undrar om jag ær det i augusti också? :) Fast just nu vill jag bara att det ska bli jul, vill ha levande ljus, pepparkakor och julklappsshopping! Och massa julmusik och pynt i alla butiker! Vore det inte hur mysigt som helst!? ;) Och sen nær julen ær avklarad ær det vår... Och då børjar det faktiskt kænnas som om tiden går framåt igen, det vore væl gott?! :)

Snart slut på min jobbdag. I eftermiddag blir det matlagning, och dærefter spinningpass med girlsen! :) Håller tummarna før att min loverboy anlænder ikvæll med, vi får se! ;)

Just nu kænns allt vældigt bra <3

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Inte prata om julen. Kan inte förstå att jag skall fira jul på andra sidan jorden. Dock blir det med all förmodan en toppenjul här med men tanken är lite wierd liksom. Åh, vet du vad du vill plugga?

Anonym sa...

Heej gumman :) Jag vet, lite dåligt med kommentarer till mig, kul att du skrev :) Jag är lite dålig på att kommenntera, men ska bli bättre på det nu :) vad har du för tankar om pluggeriet då? Nåt spec? Mmm, va sugen jag blev på pepparkakor :) Ta hand om dig hjärtat! Puss O Kram

Anonym sa...

Jul??? Hur kan du tänka på det?? Jul och mys och hej och hå.. Tänk på långkalsonger.Alltid genomblöt.Bakfylla på juldagen. Allt stök före som man måste göra, alla tomtar man måste ställa upp fast ingen egentligen vill ha dom där. Alla paket man måste komma ihåg att köpa. Sen julafton när man är konstant sprängmätt och stressad hela dagen för att hinna iväg till höger och vänster innan kvällen kommer.. Så nej Julia bättre att längta till våren. Mycket bättre;)