06 oktober, 2008

Helgens bravader

Efter en långhelg hemma borde batterierna vara laddade. Vi får väl se hur länge det varar. Min goding har gått och blivit sjuk och jag käkar massa vitaminer för att inte göra detsamma! :) Ska ju jobba helg denna veckan så jag får allt hålla mig på benen! Denna veckan kommer Melissa från Danmark, och butiken ska göras om! Spännande, spännande! Så imorgon ska det jobbas heldag, puh! :)


En fika blev det iaf, med kusinvitamin!



På lördagskvällen blev det som planerat förfest hos Majsan, med alla ingredienser som ska ingå!(förutom möjligen dansen till Blue Hawaii) Sen bar det iväg till HC för att se Idol Ola. Han var inte mycket att hänga i julgranen vill jag lova. Långt lockigt hår hade han, och vi var alla tre riktigt besvikna på honom. Vadå inte bry sig om att göra sig snygg bara för att man ska till lilla Åmål? Nej - sånt där accepteras inte! Haha! ^^ Så det blev ingen Ola till frukost för fröken Abrahamsson heller!
Efter mycket väntan på mat samlade vi tillslut ihop oss alla tre för att åka hemåt! Klockan hann lätt bli 5 innan vi fick lite sömn! Men men, tur söndagar finns, så man hinner vila upp sig lite! ;)

Nu ska här fixas matlåda (vuxenpoäng där tack!!) och sen åka till jobbet!
So long!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Låter som du hade en perfekt helg i bengtsfors smöl! När jag kommer hem får du faktiskt lov att ta med mig till HC. Har ju faktiskt inte varit där än. Vilket är en skamm. Och nu är hemsidan deras snart klar också så då måste det ju vara lite VIP för mig där, right? Hahahaha.

Ang. det du skrev i min resedagbok så är det så lätt att läsaläsaläsa och glömma att kommentera. Men det är kul att du läser i alla fall :) & när det dimper ner en kommentar så blir man ju glad. För då vet man att folk verkligen har läst! Du ligger i topp med kommenterandet i alla fall haha. Tillsammans med mamma & mormor ;)

Hoppas allt är bra, take care!

Puss!