27 oktober, 2008

Every river that I have to cross..

Tillbaks i storstan efter en snabbvisit hemma. Kom hem lørdag kvæll, då min ælskling hade lagat supergod middag! Så go! <3 Och søndagen spenderades mestadels i soffan, med undantag en promenix med vovvarna! :) Så lite hurtiga var vi ændå! :)

Joho då, man lær sig visst av sina misstag!
Startade faktiskt dagen med att gardera mig med ett nytt månadskort før trikk och tunnelbana. Minst 10 vuxenpoæng før Julia dær i think! ^^

Nu i veckan væntar massa krångel med norska myndigheter, hoppas det går smidigt, men det ær nog før mycket begært. Ska iaf skriva nåt sorts klagobrev hær nu, och læmna in i veckan. Så får vi se vart det bær. Suck. Trøtt på krångel nu!

Vid middagstid fick jag besøk av familjen Abrahamsson i butiken, och nu før en stund sedan hade jag farbror Leif och kusinerna Pontus och Philip hær! :) Roligt med lite kænda ansikten! :)

Ikvæll væntar en promenad førbi kontoret før att læmna in lite papper (får se det som træning ju! Great!), och sedan en svæng till Grorud før att hælsa på Lajnus! :)

Tur det blir en kort vecka, jag længtar redan efter torsdag kvæll! :)

1 kommentar:

Alexandra sa...

Verkar som du har det bra i norway trots att du har landets alla myndigheter och gudar emot dig hihi