01 oktober, 2008

Some updates & Sixtymöte

Mina måsten denna veckan... :)
[x] Köpa nytt busskort (inga böter denna månaden också!)
[-] Få mitt norska personnummer (hoppas hoppas hoppas!)
[-] Fixa bankkonto (Nordea? Swedbank?)
[x] Köpa mössa, vantar & halsduk (halsduken avklarad!)
[-] Träna iaf nått pass denna veckan!
[x] Möte med jobbet på Miss Sixty, onsdag.

Japps, Majsan påpekade att min lista fortfaranade såg väldigt tom ut, instämmer faktiskt! Inte mycket jag fått gjort det sista. Får väl bita i det sura äpplet på söndag när Linus säger att vi ska ut och springa (har inte tränat ett dugg det sista!) Så är jag säkert jättesliten efter nattens aktiviteter på HC. Men men, får väl ta det helt enkelt!

Personnummer har jag inte fått ännu, vilket innebär att jag inte kan öppna ngt konto än - och inte heller få någon lön. Herregud va allt går bra just nu! Oj, oj, oj!

Fick lite besök av farbror Leif i butiken idag också, inte varje dag man träffar på släkten på Akerbryggorna! :) hehe!

Vart på möte nu ikväll på Sixty. Kul att träffa alla. Bäst av allt är ju att man bor typ granne med Miss Sixty, Killah och Energy! :) För er som inte vet tillhör Murphy and Nye och butikerna jag nyss skrev samma "kedja". Inte fel minsann! Det lär ju bli en del besök där när lönen börjar droppa in som den ska! Fram tills dess får jag försöka hålla mig därifrån! Haha, billigast så! ;)

Så innan huvudvärken tar över ska här packas och sovas. För imorgon åker jag hem till underbara Bengtsfors! Längtar hem nu, mycket!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Oh vad härligt att åka hem hörru. Ha en nice helg där hemma!