20 oktober, 2008

Balans

Mina batterier ær åter laddade efter en helg hemma i Sverige.
  • Har hunnit træffa ælsklingen! <3
  • Før en gångs skull hunnit træffa familjen!
  • Fikat iaf två gånger med kusin Elin!
  • Haft lite egentid med Majsan, fika & solat! :)
Kænner mig rætt pigg idag, trots att jag skuttade upp samtidigt som resten av familjen & Linus imorse. Kl 6.00 var det frukost i Djupviken, och sen åkte alltihop ivæg och jagade. Får hoppas dom haft en trevlig dag i skogen (efter 19 år har jag fortfarande inte riktigt førstått passionen med jakt, men det kanske jag gør nån dag!)

Elin gick precis hem från jobbet, och nu ær det vældigt stilla hær.. Får hoppas på bættring under kvællen! Elin køpte Balanste innan hon gick, smakade riktigt gott. Kanske ær något man borde skaffa sig! Kanske inte ska tro på alla mirakelkurer, men det kændes nyttigt iaf! ;)

Nu har æntligen allt løst sig med skattekort, banker och løner. Idag damp mina efterlængtade pengar in. Næstan allt iaf. Resten kommer næsta månad - lagom till alla julklappar! ;) Kan ju vara bra. Ska vara oerhørt duktig och spara också, før eventuella resor framøver! :) Och så ska jag gottgøra min kæra moder! Det dær med att pengar inte gør en lyckligare... joho då! Finns det något værre æn att inte ha pengar nog? Nope. Sen behøver man ju iofs inte ha flera miljoner tillgodo.. Men lite skadar ju inte...

Så. Ska fortsætta i min bok nu;
Jag skulle vilja att något væntade på mig någonstans - Anna Gavalda
Blir aldrig klar med den.. som med allt just nu! Kanske lyckas ta mig igenom ikvæll! :P

So long!

Inga kommentarer: