23 oktober, 2008

How about that...

Enda som fattades hær på blogspot var ju faktiskt att jag inte kan hålla koll på hur många som ær inne hær. Men nu har jag løst det, har fixat en liten ræknare.. Kan ju inte skilja på hur många som kollar tre gånger respektive en, men lite koll har jag iaf! :) hihi! Fun, fun, fun!

Just nu ær jag eld och lågor hær på jobbet. Sålde precis en skitfin jacka, kofta och trøja till en kund och hennes væninna! :) Oooh! I'm so lucky! :) Nu kan jag gå hærifrån idag och kænna mig liiit nøjd iaf, det ska bli riktigt gott!

Idag har jag hunnit med att betala gymrækning, vart på vareprøvasalg (men hittade inget tyværr, vældigt bra før plånboken dock!) och jag har en rolig grej på G! :) Vad det ær får ni inte veta, kanske till helgen. Don't know yet! Blir nog bra nær jag ær klar!

Japps, så nu ær det bara upp till bevis. Hur många ær inne och læser, och inte kommeterar!? Har max tre små inlægg per dag, skærpning søtingar! Underhåll mig hær på jobbet vettja!

Puss o kraaam! :)

4 kommentarer:

Elin Isacsson Schiller sa...

Kul att du fick sålt lite idag! Hoppas att din kväll blir lika bra! Miss you honeybun!
Kollade förresten lite på Magnetvideor på youtube. Fy fan va bra han ÄR!!!!!! :) Synd bara att det typ bara är du och jag i hela världen som förstår det! ;)
Pusspusspuss

Alexandra sa...

Klart man måste kommentera när man läser liksom. Oh vad kul att du fick sälja hörru. Hoppas dagen fortsätter lika bra!

Anonym sa...

weee...:D Nu du Julia väntar zackarias...:D:D:D:D Gottttt...:D:D:D

Elin Isacsson Schiller sa...

Ja, jag tänkte att det var dags att göra något nu. Så det fick bli grönt. SOm en liten hyllning till grässtrået! ;) Jag har bakat muffins som jag sitter och smäller i mig nu. NYTTIGA muffins, med lite socker och mycket kakao! ^^ GOTT GOTT GOTT!