09 oktober, 2008

Nu är det rent och fint...

Majsan och jag har haft sovmorgon idag. Riktigt bra för vår lägenhet kan jag lova. Vi har diskat, dammsugit, legat på golvet och skurat med trasor och plockat i ordning... Och vi har bara hunnit med köket och vardagsrummet än så länge... =) En stor applåd till oss, shit va vi är duktiga!

Så här fint blev det när vi var klara
(är tur vi inte har bilder från innan...)

Synd det inte blir en heldag i städningens tecken, är riktigt laddad för det just nu! =) Men nu ska jag sticka till jobbet, börjar senare idag för att jag ska jobba heldag imorgon... Bra deal!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Det går bra med jobbsökadet... har fått jobb på Tanums Gestgifveri på söndag bara.. men ska prata med kökschefen om att jobba i kallskänken... kram

Anonym sa...

oj oj oj :) jag blev helt betagen när jag kom hem och fick så dåligt samvete kan tänka mig att jag bara lagt saker på hög hela veckan , men för att gottgöra drar jag igång med badrummet på direkten ;) ses snart <3

Anonym sa...

Hahahha.. Jaa men de va ju riktigt fin när vi kom hem..:D Hihi gottt..:D:D Åå louise e ju kanon att hon tog badrummet..=) Hihi..:D PUsss