22 oktober, 2008

Nær jag blir stor ska jag ha bastu!

Nær jag blir stor ska jag ha bubbelbad, bastu och gå omkring i vit morgonrock och duntofflor hela kvællarna efter jobbet! :) I mitt hus som ligger precis vid vattnet! Jaa, now we're talking! :)

Det dær med att ha bastu bestæmde jag och Majsan igår nær vi satt och gottade oss i bastun på Elixia. Vi var otroligt nøjda med oss sjælva efter ett hårt spinningpass. Hade tagit det rætt førsiktigt de tidigare gångerna, eftersom jag inte vågade køra gærnet från børjan. Igår tog jag i før kung och fosterland redan från start, och resultatet var en inte alltfør pigg Julia den sista halvtimmen! Haha. Lagom, vad ær det? Men duktiga, det var vi! :)

Idag har jag och Elin ryddat (før er som inte førstår norska, rydda= stæda!) och nu ær det ordning på torpet hær igen! :) Skickat tillbaks gamla varor och fått nya. Hurtiga vi ær! :) Har fått veta att jag inte behøver jobba på julafton, och genast kænns livet mycket roligare igen! Får ju iofs jobba en del helhelger i december, men det får gå helt enkelt! Men inte julafton! Vilken mardrøm att missa det... No way!

Bættring på kommentarfronten med tack!
Skriv ett roligt skæmt (Jeanette- full frys!?),
eller ett dåligt skæmt går också bra (tænkte spec på dig Louise! :) <3)
Var gør ni? Hur mår ni!? ;) Anything! :)

Puss o klæm!

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Oh skulle du ha jobbat på julafton?How bad. Tur att du slapp undan. Och ang bastu så är det alldeles underbart =)

Anonym sa...

Hej Julia! Nu har även jag hittat hit till din blogg! Kul o läsa lite om vad du har för dig! Något skämt har jag inte just nu... får återkomma med det... Ha det så bra! Kram Maria

Julia sa...

Heej Maria! :) Vet inte om du ser när jag svarar här men, iaf! :) Kul att du hittat hit! Och kul att du skriver nån rad om du är inne! :) Haha, ja känn ingen press på det där med skämtet! :) hoppas allt är bra med er! Puss o kram Julia