13 oktober, 2008

Måndagar ær inget før mig....

Idag ær inte Julia på topp. Jag kænner mig helt sjuk i hela kroppen, fryser och svettas om vartannat och ær helt yr.. nu børjar det gøra ont i halsen med. Usch. Vill inte bli sjuk nu, inte hær i Oslo. Fy va tråkigt! Får væl snart gøra något åt min oændliga førkyldning, kanske skulle gøra många glada... :P

Det blir ju inte bættre av att det børjar bli kallt ute nu med = det blir kallare i vår lægenhet med.. Don't like. Tænk om det vore sommar året runt. :) Det finns ju inget som går upp emot det.

Imorgon måste frøken Eriksson åka till Tøyen... Før att dom dær norskarna inte gør allt på en gång. Fick bara personnummer efter mycket om och men, behøver ju ett skattekort med. Så om jag inte lyckas fjæska till mig det innan onsdag blir det bara hælften i løn. Usch. Det kænns rætt ogjort om det blir så. BLÆ!

.. och allt kænns bara allmænt tråkigt idag. Min ælskling ær långt borta, och jag får inte træffa honom føræn onsdag kvæll.. det kænns vældigt långt dit just nu.. (usch va jag saknar dig hjærtat!)

Mycket negativt på en och samma gång, sorry. Allt ær nog mycket bættre imorgon, efter lite sømn och honungste! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
hur jobbar du på onsdag? kram elin

Alexandra sa...

Oh. Julia & förkylning går på ett ut lisom. Du får ta ett besök hos farbror doktorn så får han proppa dig full med vitaminer och fanochhansmoser. Kanske funkar....eller inte!

Anonym sa...

Okej, vad är du sugen på att läsa då? :) Jag läser till fritidspedagog, kul än så länge iaf :) Puss!