08 oktober, 2008

Tänk om inte pasta fanns...

Har inte kännt mig riktigt på topp i veckan, men tror att jag lyckats hålla alla baciller borta! Är bara allmänt trött och omotiverad. Men idag har det vart lite bättre.. Jag hoppas på att det blir ett spinningpass ikväll också, det kan jag verkligen behöva! Dåligt med träning det sista (i vanlig ordning iofs men!) Slutade tidigt i butiken idag, helt underbart. När jag blir stor ska jag jobba 7- 16 varje dag, och inga helgen! Det måste vara världens lyx de!

Jag måste säga att jag blivit riktigt duktig på att laga pasta. Mackaroner, spagetti.. ja! Herregud va jag varierar! Det är tur att det finns pasta, annars vet jag inte hur jag skulle överleva! =)


Idag har jag införskaffat mig den här snygga stickade tröjan vi har i butiken!
Syns inte så mkt, men ett smakprov iaf! =)

Förövrigt så är livet väldigt orättvist ganska ofta, alla i lägenheten har fått post utom jag och Jeanette. Och jag har väntat i två veckor på brev - mitt jädra personnummer! Ikke. Så noll pengar på långa vägar för Julia Caroline Eriksson... Men ÅÅH va roligt!

Inga kommentarer: