14 oktober, 2008

En pigg & glad Julia igen!

Sorry før mitt deppiga inlægg igår. Men igår var ingen toppendag heller! Somnade med tjocka mjukisklæder under ett tæckte + øverkast igår.. før att det var så kallt... och somnade trots att alla satt i vardagsrummet och skrattade. (alla kanske inte blir så chockade av det eftersom jag aldrig har speciellt svårt før att somna, men iaf!) Det jag ville få sagt med detta ær att jag var vældigt trøtt igår! Idag har dock (!!) Gud faktiskt vart liiiite mer på min sida (vet inte nær jag børjade tro på honom men...)

Startade dagen med att åka till Tøyen, och det var ju inte så krångligt som væntat att hæmta ut det dær skattekortet! Så jag fick det i handen, och kunde åka hem igen! Imorgon ska jag bara øppna ett bankkonto och sen drøjer det inte længe førræn en vælførtjænt løn dimper in! Så gott de ska bli!

Har inte blivit mycket træning før mig det sista, skræll! Jobbar kvæll alla dagar førutom torsdag denna veckan, så jag antar att det inte blir någon træning føræn tors.kvæll. MEN jag ska passa på att træna på fredag, eftersom jag ændå ær kvar i stan och væntar på min stora kærlek! <3 Har ju massa tid før træning då! :)



Vet att jag lagt ut detta søta klipp førut, men ni orkar nog kolla en gång till. Dom ær så søta! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej min sötnos. du glömmer väl inte att jag älskar dig lika mycket hur trött och grinig du än blir? snart kommer det ljusare dagar? (eller ja iaf om ett halvår) men inombords då ;) synd att du inte hann hem till cyklingen, är inge taggad för att träna helt ensam just nu men jag får väl ta mig i kragen kanske.. ses sen gummsan!!!

Alexandra sa...

tummen upp för julia!

Anonym sa...

vi älskar när du är pigg och glad babe girl...

Julia sa...

haha, man kan ju inte annat än undra om jag har vart väldigt tråkig på sista tiden? efter dom där kommentarerna! ;) haha! pusspuss

Anonym sa...

Ja karlstad är allt nice ;) hehe, jag har ett bra tag kvar, 3 år. INgen kort utbildning detta. haha. Puss