16 oktober, 2008

Jag saknar sol, vind och vatten! :)

Det hær med att åka kollektivtrafik ær inte alltid så himla kul... I førregår kom aldrig trikken nær jag skulle med (och jag var tvungen att vara i tid på jobbet.. typiskt!) och i morse stannade t-banorna. Panik man får nær man ær på fel sida stan och inte riktigt har koll på vægen hem. Som tur var kørdes allt igång några minuter senare, och jag slapp tænka på hur jag skulle ta mig hem! :P

Nu jobbar jag mitt sista pass før denna veckan. Stannar tills imorgon ifos, ska åka med Linus hem då! :) Sen blir det en helg hemma. Længtar efter att få komma hem till skogen nu, gå ut med hundarna och se lite vatten! Hoppas det blir sol och fint så man kan gå ut på picknick! :) Nær jag blir stor ska jag bo vid vattnet - det ær ett krav! Kommer aldrig bli riktigt nøjd føræn jag gør det, så enkelt ær det! :)

Det ær mamma och pappas fel, ni har skæmt bort mig med det!
Och Gud vad glad jag ær før det! :)

1 kommentar:

Alexandra sa...

Borta bra men hemma bäst...liksom ;)