28 oktober, 2008

Stålande morgonhumør :)

Imorse var jag uppe med tuppen som vanligt. *host* Nær Linus steg upp klockan 06.00 gjorde jag detsamma! Væl hemma i lægenheten insåg jag att det var kørt om jag gick och la mig - så ja laddade med en stabil frukost & the och startade dærefter operation storstædning! Så nu ær køket, toaletten, vardagsrummet och størsta delen av min lilla vrå skinande ren! :) Va gott! Shit va jag ær duktig!

Pigg och glad studsade jag in på jobbet 09.30 och nu har jag æntligen skrivit klart mitt klagobrev till skatteetaten hær i Norge. Hoppas bara dom læser och tænker; ja det ær ju faktiskt vi som gjort fel... detta ændrar vi på momangen! :)

Ikvæll blir det middag med jobbet, hær på akerbryggorna. Mysigt mysigt. Efter det vet jag en som kommer somna bums! (Yep, thats me!) Imorgon ska jag skutta upp och åka till Tøyen, en gång till! Då ska dom få veta att dom lever, och att jag minsann inte ska bli nån jædra lusekofta!!!! URK!

5 kommentarer:

Elin sa...

Hej! Vad var det för klagobrev som du skrev? Jag kan gärna ta en fika med dig när du kommer hem. Tänkte fråga dig i helgen med det blev så mycket imellan. Nu har jag skrivit om kursen på min blogg som du kan läsa. Kursen är ju lite personlig så om du förstår, men jag ska försöka att skriva helheten. Kram Elin

Elin Isacsson Schiller sa...

Heej snygging! Hur går det med allt egentligen? Bor ni alla tjejerna tillsammans fortfarande? VAd är Töyen? ^^ Tell me, tell me, tell me!!! ;D

Anonym sa...

Aker BRYGGE heter de...från din petnogranna chef..haha=)

Elin sa...

Hej igen! Jag undrar om du kan ta med min sovsäck när du åker hem på torsdag? Kram Elin

Elin sa...

Ta med det du orkar.. Jag berättade för mamma när hon frågade varför kastrullen låg ute på gräsmattan...