18 september, 2008

You can have your cake and eat it too :)

Jag vet att jag kanske kan verka tjatig. Men før er som fortfarande inte har førstått - Magnet ær helt underbara! Har lyssnat igenom deras gamla skiva On Your Side varje dag på jobbet i två veckor nu! Dom ær så bra så jag får rysningar, och jag trøttnar aldrig! Ni bara måste lyssna på dom! <3

"Your clothes are dirty but your hands are clean.
And I'm the best thing that you've ever seen.
(Stay lady stay, stay with your man awhile.)
Why wait any longer for the world to begin?
You can have your cake and eat it too.
(Why wait any longer for the one you love?
I am standin' in front of you.)

Lay lady lay, lay across my big brass bed.
Stay lady stay, stay with your man awhile."
♥ Julia

4 kommentarer:

Elin Isacsson Schiller sa...

JAG vet hur otroligt bra de är Julia! ^^ Grrrrr!

Alexandra sa...

Jag får väl nästan ta & lyssna någon kvällsing jag :)

Det är så roligt att du är inne & läser och kommenterar min resedagbok! Sådant gör att det är roligt att skriva :)

Puss på dig baby!

PS. Och även om fika dröjer så får vi fika loss när jag kommer hem igen. Om ungefär 350 dagar. (Fatta vad sjukt det lååååter?!?!?!?)

Anonym sa...

Tack! Hoppas det går bra hos läkarn imorrn jag med! Dock är knäet lite bättre idag men..
Och imorrn blir det frissan för min del också minsann ;) Får se vad det blir för spännande för oss nu då haha.

Jag trivs som fisken!
Tycker minsann att du ska hänga med mig och Elin ut på byn någon helg när det passar - för alla!
Kram!

Anonym sa...

Jadå, jag mår asbra! Själv då? :D

Och jag ska ta och lyssna lite på den där musiken nu ;)

Puss&Kram