30 september, 2008

Fixa och dona

Det går kanske bättre imorgon! Idag lockade en sovmorgon och en lång dusch lite mer än ett Core-pass. Nu sitter jag här i soffan med en kopp kaffe och njuter, lite egentid är inte heller fel! Börjar jobba kl 13, och tänkte kolla på ett avsnitt Prison Break innan jag åker. Men upptäckte att första boxen är slut, och tvåan ligger hos Linus - i Bengtsfors! Typiskt! :S Men till helgen får det bli några avsnitt istället!

Mina måsten denna veckan... :)
[x] Köpa nytt busskort (inga böter denna månaden också!)
[ ] Få mitt norska personnummer (hoppas hoppas hoppas!)
[ ] Fixa bankkonto (Nordea? Swedbank?)
[ ] Köpa mössa, vantar & halsduk (börjar bli kallt ute nu!)
[ ] Träna iaf nått pass denna veckan!
[ ] Möte med jobbet på Miss Sixty, onsdag.
[ ] Hitta på ngt bus med Anders i helgen!
[ ] Träffa kusinvitamin Elin i helgen:)
[ ] Och sist men inte minst, HC på lördag med tjejerna!

(+ i kanten för Julia som köpt buss/trikk/t-bane-kort OCH STÄMPLAT! :) Det tar sig!)

2 kommentarer:

Alexandra sa...

haha. här går jag fortfarande i shorts & linne haha ;)

Anonym sa...

Haha du e för goo du..:)