17 september, 2008

With mum in Oslo

Gårdagen blev en hemmadag i Bengtsfors. Skulle ju till tandlækaren så jag fick vara lite ledig. Så nu ær tanden borta och jag ær vældigt tacksam før att det finns alvedon! Mesig man ær, but that's me! :)

Mammsen och jag tog bussen till Oslo i morse. Det ær mor- & dottermys minsann. Tyværr jobbar ju jag så mamma får klara sig på tu man hand! Men det går fin fint! :) Det finns ju lite att kika på om man har tid, och det har hon ju nu!

Imorgon åker vi hem igen, efter att jag har jobbat. Har ju værldens søtaste boyfriend som låter oss åka med på eftermiddagen! Han ær før go! :) Så nu væntar en ledig helg hemma! Ska bli vældigt gott faktiskt!

Ær riktigt sugen på att klippa mig nu. Tur att Magdalena hade en liten tid till mig på fredag. Synd det bara var klipptid, men får fixa færgen en annan gång, har ændå inte dom pengarna just nu. Får satsa på ytlighet nær jag får løn næsta månad ist! Tar ju lite tid innan pengarna børjar rulla in nær man inte har personnummer och sådær! Men nu ska håret bort iaf, længtar! :D

Så, back to work før Juliet. Ikvæll ska minsann sæljas klæder! ;)
Puss på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter himla mysigt med en hemmahelg :) Kramkram.

Anonym sa...

jag stapplade in på din blogg också, då måste man ju skriva :)
hittade dig på elins blogg, hoppas de går fint i butiken!

ha dee /emelie

Anonym sa...

Men gud vad roligt att du blev lite inspirerad :D Alltid kul att höra, nu är det dock nya ideér på gång, tankar som går åt kort hår. Funderar på vad jag skulle kunna passa i =) Du får lägga ut bild på den nya frisyren sen då! Det går bra för mig och jobbet, har fått toppenboende. Dock strular mitt onda knä så jag är hemma i Sv och ska till läkaren. Dumt!
Trivs du i stora staden då? Kram

Anonym sa...

Tack, för två trevliga dagar i Oslo! Kram Mamsen