25 september, 2008

Murphy and Nye

En dag på jobbet. Började med att jag sålde en jättefin tröja, och sen dess har dagen vart kalas! :) Lite bilder för att pigga upp (mamma; bilden på kappan kommer vid ett senare tillfälle!)

Ikväll är det tekväll i soffan. Funderar på att krypa ner och lägga mig och kolla på ett avsnitt av Prison Break innan det är sovdags. Får se vad det blir. Imorgon är det jobb 10-16.30. Inga planer för kvällen, funderar på att kika in på Miss Sixty och se vad dom har för ngt roligt! Får shoppa loss för mina 36,50! Herregud, dags att ta i med hårdhanskarna och granska gamla lönelappen! Detta kan inte accepteras! Tur jag har mammsen! Räddaren i nöden! :D

(Jeanette, hoppas du har liiiiite roligare nu när jag lagt upp några bilder iaf!
btw, kika in hennes blogg och förklaringen till dagens träningspass; reggeaton!
Roligaste jag hört på heeeela dan!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga bilder!

Anonym sa...

Hahaha jaa den va föör kul..:D

Anonym sa...

Hehe jaa de låter mkt got.. Haha..=) Å chips och massa onyttigheter..;) Hihi..=) Pusss ses sen..=)

Anonym sa...

Ja Lebara ær helknas! Hade Chess kontantkort innan och det har funkat kanon, men bytte ju till lebara vænner før att kunna ringa gratis sinsemellan och før att ringa billigare till sverige och hemtelefoni men då istællet krånglar det som tusan så ibland nær folk førsøkt ringa mig så går det inte och nær jag pratar så førsvinner jag bara sæger dom och att det inte går att tan emot sms från sverige så GUD vete hur många sms jag har missat :) illa!

chess eller telenor eller netcom kanske ær bættre då?
duktig du ær på att fotografera! åhh vill ha en riktig mysistrøja och en stor vinterjacka. ska nog minsann komma in till elin och dig nær hon kommer tillbaka och kolla læget bland hyllorna =) kram kram