23 september, 2008

En kaffe latte om dagen

  1. Sluta køpa onødiga saker hela tiden. Tex, kaffe (En kaffe varje dag i ett år blir 9125 kr, kunde man ju lægga på ngt annat...)
  2. Sluta laga makaroner varje dag (bara før att det ær enkelt och gott!) Måste alltså børja laga mat innan jag blir sådær vansinnigt hungrig.. Kommer bli tufft før frøken Eriksson det. Kusin Elin kanske kunde gøra ett schema med lættlagad mat till moi! Min inspiration ær gone, efter bara tre veckor utan mammas mat! ^^
  3. Børja træna riktigt ordentligen. Har provat i flera år, men det funkar inte att tænka att man trænar! Nu har jag ju gymkort in Oslo, finns miljoner pass att gå på varje dag! Just have to do it! ;P

Okeeeej. Ikvæll SKA de bli ett spinningpass!
Men då tror jag att jag måste unna mig en kaffe nu, :)
Detta går inte ihop. :(

Måste man vara duktig på allt? Urk.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
JAG lär dig gärna att laga mat.. får se om jag har några enkla recept som du kan få och inte kostar så mycket att handla hem.. Titta din e-post skickat korten nu... Kram kusinen Elin

Julia sa...

Du ær ju guld værd Elin! :D Hihi! Kanske blir jag mæsterkocken i lægenheten framøver! ;) Ska kolla mailen! :D Puss puss

Anonym sa...

hur sökte du ditt jobb, skulle seriöst göra mycket för att få det! Söker ni folk?

Julia sa...

Hej Anonym...
Gick till butiken och pratade med butikschefen! Nae, söker inte personal just nu. Vem är detta?! :D

Alexandra sa...

9000 kronor? Inte konstigt att man aldrig har något av årsinkomsten sparad efter ett år. För seriöst så blir det ju i alla fall en kaffe om dagen. Oftast i alla fall. Menvafan, man behöver det juuuu ;)

Jag har skaffat ett Starbuckskort här nere nu jag. Tänkte fylla på det med en summa varje månad så får det vara mina kaffepengar - då vet man vad man gör åt ;)

Anonym sa...

haha usch säg inte så gud vad mycket pengar jag ska helt seriöst sluta dricka kaffe haha ;)