27 september, 2008

Välkommen ombord alla resenärer!

Det här med att åka Säfflebuss är nästan som att flyga;
"Välkommen ombord alla resenärer, längst bak i bussen finner ni toaletten. I mitten av bussen ska det finnas ett antal tidningar, som finns där bara för er! :) Vår buss är utrustad med säkerhetsbälten, vänligen använd dessa! Jag som kör linjs X till X idag heter X, och jag hoppas att ni kommer ha en trevlig resa! Tack och hej!"

Haha, dom är för goa! :D Trevligt att det finns internet med så man har något att göra. Känner på mig att jag mitt batteri inom en snar framtid kommer ta slut, och då kommer Julia slumra till och vakna upp i Årjäng! Alldeles perfekt, för där står min bil vilket betyder att jag är hemma 45 minuter senare! Hur gott som helst. Längtar hem nu, efter la familia och Linus. :)

Tror faktiskt jag ska försöka somna lite innan batterit tar slut, för nu börjar jag få ont i huvet här (har aldrig kunnat åka och läsa samtidigt. Puh.)

Ha så kul ikväll Louise, vill höra allt imorgon!


PUSS PUSS <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jaa de e för goa.. haha..=) Å vi e stammisar..;) Hälsa bengan från mig..;) Ha de gott Köss