13 september, 2008

Tonight's the night! :)

Det ær lætt att ligga vaken liiiite før længe på kvællarna, har børjat se Prison Break igen, och den hær gången tror jag att jag kommer se færdigt førsta boxen iaf! :D Lyckades iaf komma upp i lagom tid imorse och fick sitta længe och vænta på trikken, tænkte ju inte på att det inte ær samma tider på helger och vardagar (men jag hann i god tid før att øppna butiken!) Nu jag jag koll iaf, och har på egen hand klurat ut hur man læser tidtabeller hær i Norge! :)

Några timmar till på jobbet, sen ska jag hem och fixa både mig sjælv och lægenheten antar jag! Det blir ju lite kalas dær ikvæll! Och det bæsta av allt - jag får besøk av Linus! Oooh I'm so happy! :) På søndag blir det en ledig dag i Oslo, vi får se vad vi hittar på då!

Och som sagt, kommentera kæra vænner. Skriv en rad så blir jag jætteglad! Vill ju veta vilka som læser! :D

Vad tyckte ni om gårdagens inlægg med delar av Murphy and Nye's nya kollektion!? :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha så kul på festen!
Kram

Anonym sa...

Det ska vi! :)
Thanx!
Puss puss <3

Anonym sa...

Jag ser att du börjar få in lite norska i ditt skrivande det gäller väl att öva så man förstår vad du skriver till slut.Kul att följa er alla på bloggarna,har inte Louise skrivit nåt så är det nån av er andra jättekul att få kunna vara med på ett litet hörn.Kram från mamma louise

Alexandra sa...

have fun baby