12 september, 2008

Fredag

Idag ær det jobb som gæller, 10-16. Ganska soft ændå, men lite tråkigt eftersom jag jobbar ensam hela dagen! Får hålla tummarna att det kommer in mycket kunder ist! :)

Ikvæll ska jag førsøka vara duktig och træna lite. Inte något som ær før nstrængt, ær fortfarande hur førkyld som helst och det verkar aldrig slæppa. Men jag måste børja røra på mig. Så det får nog bli en stund på løpbandet tror jag. Mycket promenix, men ev lite springning om jag ær pigg sen! We'll see!

Har inte så mycket mer i huvet æn Linus idag, var snart en vecka sen jag såg honom - men imorgon får jag ÆNTLIGEN træffa godingen! Ska bli så gott! :) Inte bra før hjærtat att vara ifrån varandra så længe tror jag bestæmt! :D

Børjar sakna Djupviken lite nu med... :)
Næsta helg kommer jag hem! <3>


Puss på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

test

Anonym sa...

Hej!
Det var roligt att träffa dig igen i butiken.... Det var ju lite folk när vi var där... Synd att det inte var någon som köpte nått....
Kram Elin

Anonym sa...

test