27 september, 2008

Lørdag och æntigen hemresa

Igår blev det mys i soffan på Kirkeveien, Louise, Majsan och jag. :) Resten har åkt hem. Och det ær min tur om några timmar, ska bli så gott att komma hem. Kænns som om det var en evighet sedan jag fick se lilla huset på prærien! (det var i måndags tror jag..) Home sweet home! :D

Det bæsta med Norge ær att allt ær stængt på søndagar - vilket betyder att jag alltid kan komma hem lørdag kvæll och spendera en heldag hemma i Sverige! Det ær inte fy skam!
Och denna helgen (ja, søndag iaf!) ska spenderas med ælsklingen, kan ju inte bli bættre. Sen ær det dags før ænnu en vecka i norsklandet. Men det blir en kort sådan, åker hem redan på torsdag kvæll, eftersom jag har en sån snæll chef som ger mig lite långledigt nær jag inte jobbar helg! Det ær lyx och jag ær jættetacksam! :D

Nu hoppas jag att Louise læser detta nær hon vaknar dær hemma i lægenheten och bestæmmer sig før att komma ner och ta en kopp kaffe med mig! :) Det hade vart riktigt mysigt darling! ;)

Och før alla er som fortfarande undrar, det ær inte så att jag gått och blivit dryg på sista tiden, jag kan helt enkelt inte ta emot sms från svenska nummer! Sorry. Hade gærna fått dom, men det dær Lebara verkar inte vara ngt att lita på! Så skriv eller ring till mitt norska istællet (det står ju till høger på min lilla blogg!)

So long

1 kommentar:

Anonym sa...

hej sötnos!!! klart att jag kommer, hur länge jobbar du?? till fyra?? jag ska bara dra och träna lite nu så kommer jag hihihi