24 september, 2008

Duktigt Julia

Igår blev det tillslut spinning på Elixia, det var ruskigt jobbigt.. men känns inte så mycket idag (som jag trodde det skulle göra!) Det betyder ju att man måste gå dit igen och köra lite hårdare, nu när man vet vad man klarar av! :D

Smet från Grorud klockan sex i morse och har sovit som en stock i min egen säng sen dess. Börjar inte förän ett idag, så det är lite lyx. Nu börjar det iofs bli dags att lägga på ett kol här, annars blir jag väl aldrig klar! :D

Ikväll blir det nog ingen träning, så jag tänker dricka min kopp kaffe hemma idag! ;)
Bra deal - right!? :D

Idag ska det bli riktigt roligt att gå till jobbet, är jätteladdad och pigg idag. Nog träningen igår som gjorde susen! Håller nog på att friskna till på riktigt med... Verkligen på tiden! :)

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Där har du hittat ett bra förhållande mellan träning och kaffe liksom ;) you go girl!

(Själv blir det inget kaffe idag för upptäckte just att kaffefiltren var slut. Vilken otur för mig att det ligger ett fik lite längre bort på gatan. Jahaja...)

Anonym sa...

ja träning är gtt. hör allt hur ni tränar och i är säkert iväg idag md tänker jag;) men julia, latte för 9000 är väl ingen fara något måste man ju unna sig;) haha

Anonym sa...

De låter bra att de e roligt att gå till jobbet..;) då blir ju chefen glad...;) haha

Julia sa...

Haha, jajamen! Så ære vettu Elin! ;) haha. Alltid kul på jobbet! :D