08 september, 2008

Working

Tillbaks i Oslo igen då. Elin har joinat sen igår, vældigt mysigt! Idag fick hon provjobba på Radisson Plaza Hotel, jaa.. behøver jag ens sæga att jag håller tummarna så mkt jag bara orkar! Vælkommen tillbaks imorgon igen gumman! :) More updates om det - hænvisar till Elins blogg!

Nu har det kommit massa nya varor till butiken, så idag har vi plockat ner gamla varor i lådor. Står och viker klæder nu, men fick ta en liten paus! :) Riktigt roligt med høstens nya måste jag sæga! :D Mums!

Godingen ær i Lappland och omøjlig att få tag i. Med trasiga telefoner, inget internet och alldeles før många mil bort ær det svårt att fixa ett samtal! ;) Men till helgen kommer han till Oslo och jag ær jætteglad før det! :D

Internet hemma i lægenheten ær inte riktigt att lita på, så just nu væntar vi med spænning! Hoppas det har kommit igång igen nær jag kommer hem, annars blir kvællen lång!

Seeee ya! :D

Inga kommentarer: