03 augusti, 2008

Tröttis

Fullt upp hela tiden, här kommer en liten sammanfattning av min vecka... : )
  • Linus har flyttat in i huset och vi har invigt jacuzzin! (underbart, kände mig undefär som Julia Roberts i Pretty Woman när hon ligger i det där stora lyxiga badet på hotellrummet!) Han har fått det jättefint i sin lilla stuga! Ser ut som i en snygg inredningstidning!
  • Jag har jobbat heeela tiden och vart sjuk. Halsen strejkar, men efter ett X-antal koppar te (med honung i) börjar det kännas bättre! Febern har släppt och jag hoppas att den håller sig borta! Länge!
  • Mina kära vänner Louise och Malin har skaffat sig var sin blogg. (det tycker att jag ska göra om denna eller helt enkelt skaffa mig en ny, forget it babes säger jag!)
  • Jag har beställt 8 nya böcker, igen. Jag vet att jag är en riktig sucker för det där. Måste liksom bara ha dom. Är riktigt sugen på att läsa de två sista delarna i Liftarens Guide Till Galaxen, har fått en liten flashback här nu! :) Dom är ju helt underbara!
  • Hann med en liten sväng till Ikea häromdagen med. Nu börjar det snart arta sig - en säng och en garderob, sen är nog osloboendet klart! :)
Imorgon blir det Näl, ska till reumatologen. Får hålla tummarna för att han säger ngt vettigt. Och att det går att fixa snabbt och lätt! ;P Trött på detta nu, så vill helst av allt bli kvitt det! Updates kommer längre fram om det antar jag!

Sov gott! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Vad roligt att du har skaffat dig en blogg igen hörru! Nu skall jag hålla dig under uppsikt minsann. Hur gick det hos doktorn? Fika någon dag? Pusse