25 augusti, 2008

Nybliven Oslobo

Japp. Idag körde mamma, pappa och jag upp mina saker! Blir verkligen jättemysigt i lägenheten. Soffor och bord och mammas inköpta blommor är på plats! Bilder får komma när kameran blivit laddad! :) Kommer nog trivas hur bra som helst känns det som! Har äntligen fått träffa båda KarlstadsMalinarna! Vilka tjejer! :) Oj oj oj! :D
Pappa fick se både ackers bryggor, karl johan och vigelandsparken så han var helnöjd efter en heldag i Oslo! Lär väl dröja innan han känner sig manad att åka hit igen! Bäst att passa på liksom! Mammsen däremot, hon hoppas jag få se oftare häromkring! :)

Nu ska jag bara försöka hålla mig sysselsatt tills på fredag.. Visst, man hinner väl inte med Oslo på en dag. Men två, sen får nog faktiskt Jeanette eller Malin komma och göra mig sällskap! Imorgon kväll tänkte jag ta mig en tur till Grorud och hälsa på min andra hälft. Saknar honom faktiskt mer nu när är så nära honom (men ändå inte kan träffa honom..) Imorgon får det bli en liten träff iaf!

Om ni kikar in på http://louiseinoslo.blogg.se får ni se lite bilder från vår tur i Vigelandsparken!

Mer updates tomorrow! :)
Puss o kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer vettu..=) hihi..<33

Alexandra sa...

Kan du inte kolla med Louise ifall jag kan få hennes lösen till bloggen & sedan msn'a över det för hon är ju aaaaaaaaaaaaldrig online jö =)