29 augusti, 2008

Tidig frukost och kaffemys på kirkeveien

Jag är lite efter med min uppdatering här. Men Louise var iaf aktiv under vår promenix i Vigelandsparken när mor och far var här, så jag har snott hennes bilder!! Hope you don't mind darling! Så till höger, Louise och Julia i parken. Till vänster; mor och far också i parken! :)


Vigelandsparken :)

I förregår blev det en sväng till IKEA. Julia införskaffade sig ett efterlängtat nattduksbord. Och numera hatar jag IKEA. Om man råkar skruva fel en enda liten gång är det omöjligt att göra rätt sen. Nu får jag inte in min lilla låda på mitt übersöta bord. :( Önskar faktiskt pappsen var lite närmre och kunde fixa! Men annars har vi det himlans mysigt här på Kirkeveien!


The livingroom

Imorse var vi hurtiga och studsade upp för att äta frukost på träningscentret!
Betyg; Vi har godare frukost hemma! (men nu har vi testat iaf! ;)
I fortsättningen får det bli gymmet och massa roliga pass. Jag börjar nästa vecka! ;) Haha, undrar allt om det blir någon ordning på mig och min träning. Men för 629 norska kronor/månaden (ja, det är dyrt att träna i Oslo) så bara måste man ju få en trimmad kropp på köpet! ;) Jeanette frågade tex hur man "sätter på" dom där springmaskinerna (dom går tydligen av sig själva här!)

Nu har vi mys i sofforna här! Kaffe, te och riktig frukost! Det är grejer det minsann! Vi ska ut och göra stan, införskaffa något roligt att ha på oss ikväll! Och så småningom ska vi möta Malins päron för mat och fik! Sen blir det raka vägen hem till Bengtsfors! Och imorgon får jag träffa min goding! Lääängtar!



Inga kommentarer: