17 augusti, 2008

Sol och bad

Fick plötsligt ett sånt sug efter sol och bad. Och en väldig längtan efter Turkiet (troligtvis för att det var för att det var där jag var sist!) Vill verkligen utomlands, det bara måste bli en resa i höst eller efter jul! :) Julia behöver sol och värme! Här kommer iaf lite sommarbilder från Turkiet, maj 2008!

Party party! :)


Bad i poolen
(emma och jag på den översta,
rickey och jag på den under)

Jag och Emma i väntan på flyget

Lisa och jag! Lite party på kvällen! :)

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Störd jag blir. Jag får fortfarande inte upp dina inlägg på bloggkoll fast du är tillagd typ hundra gånger. aaaaaaaaaaaa.

Anonym sa...

jag är så glad för att jag har världens bästa vän men samtidigt är det ju en bonus när du är världens SNYGGASTE också!!!! <3<3<3<3<3 hihi sommaren kommer om man åker till den :P rom nästa?