27 augusti, 2008

Jobb på Shu's och träningsplaner

Tisdagen började med en lång sovmorgon! Verkligen gott! Sedan ringde Louise och behövde lite hjälp i skobutiken, så jag begav mig mot Sköyen. Det tog dock väldigt mycket längre tid än jag planerat, pga en buss som inte öppnade när jag tryckte på knappen och en envis Julia som bestämmde sig för att gå ist för att vänta på nästa buss. Det hela resulterade i att jag gick en omväg och ändå hamnade på nästa hållplats, så jag fick åka buss tillslut iaf!

Efter några timmars "jobb" hos Louise (det är faktiskt mest hon som jobbar, har ju ingen aning om vart alla skor ligger och vilka storlekar som finns! Men ändå!) så gick vi till Elixia, träningsstudion som heter duga! Louise signade på där för några dagar sedan, och jag gjorde samma igår. Nu ska här börja tränas på riktigt! Det finns oändligt många pass, gym, spa, solarie, bubbelbad.. ja you name it! Oj oj oj vad jag ska bli vältränad! Weho!


Skobutiken Shu´s + våran lägenhet på 3:e våningen!

Vårat vardagsrum + mammas favoritbutik Slettvoll (ligger precis bredvis Shu´s)


Igår kväll åkte jag upp till min älskling på Grorud. Så inatt har jag sovit i en sån där byggbarack! De ni! Fick stränga order från Louise att inte åka trikk ensam därifrån och inte ville jag ju lämna min sjukling där uppe helt ensam heller! Får inte träffa honom förän på lördag kväll nu, han ska till dalarna och leka i skogen!

Idag är det meningen att jag och Majsan ska göra stan! (Hon och Jeanette kom förresten igår kväll också! Hihi! Så nu är alla utom Lisa här!) Vi hade tänkt traska den stora gatan med alla flashiga butiker ner till stan! Jag försökte gå in mina nya skor igår och fick vääääärldens skavsår, så nu har jag utrustat mig med compeed! Så jag hoppas att det ska funka! :D

Vi ska nog besöka Murphy and Nye nere på Ackers bryggor med, har fått lite tips där. Så vi får se om det är ngt att ha! :) Har upptäckt flera stavfel på mitt CV som jag skrev i all hast söndags kväll. Så jag tror jag väntar med att lämna ut det, känns lite B om man inte ens har stavat rätt! :(

More updates och fler bilder kommer säkerligen ikväll!
So long! Pusspuss :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Very fine......

Anonym sa...

hihi du är goast i världen och jag är så glad att du äntligen kommit upp till oss :)