21 augusti, 2008

Baby

Igår kom äntligen min goding hem! Så jag hann träffa honom lite innan han åkte iväg idag igen. Blir nog mycket flängande fram och tillbaks framöver - men det får vi stå ut med! I helgen planeras det bio och förhoppningsvis en sväng in på Ikea, finns lite saker jag behöver innan flytten! Ska jobba också, så det får bli en eftermiddag-kväll!

Idag fick jag massage av Malin, gudomligt skönt var det! Man måste nog helt enkelt ha en massör i kompiskretsen! Mums! Kanske borde be ngn av brudarna i oslo att utbilda sig, eller Linus kanske! ;) Hade vart himla praktiskt! Känner mig iaf som en helt ny människa ikväll! Tänkte lägga mig och läsa slut på "jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans", en rätt så rörig och konstig bok. Men lättsam. Så den passar nog bra ikväll!

Mina sista dagar på jobbet i helgen, känns lite vemodigt. Kommer väl alltid tro att jag jobbar kvar där! ;P Eftersom jag är ledig imorgon tänkte jag baka lite och bjuda på fika! :) Ska bara hitta på ngt gott att baka, får ju inte vara för krångligt, är ju inte riktigt min grej det där!

På måndag bär det iväg. Då åker jag, mor och far upp med soffa, soffbord och alla mina saker! Så det börjar nog arta sig i lägenheten nu tänker jag! Va mysigt! Ser verkligen fram emot att burra ner mig bland mina älslingar och massa varma filtar i höst, och dricka tonvis av te! :) Vi kommer ha det så himla mysigt tjejer! :)

KRAMAR!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa vi kommer ha hur mysigt som helst...<333 miss you

Alexandra sa...

NI KOMMER FÅ DET SJUKT TOPPEN BABY!

Anonym sa...

det kommer vi verklgen att ha :) hihihihi <3<3<3<3<3