08 augusti, 2008

BOOKS

Igår kom min andra bokleverans. Det är perfekt att beställa böcker på nätet! Dock är jag inte lika snabb i läsningen! Beställde 8 böcker, varav jag redan läst några sen tidigare (alltid roligt att ha dom i hyllan!) Här är några jag SKA läsa, vilken ska jag börja med? Någon som har ngt förslag?
  • En halv gul sol, Chimamanda Ngozi Adichie
  • En annorlunda barndom, Iris Johansson
  • Då blev du tyst, Christa von Bernuth
  • Att älska som en porrstjärna, Jenna Jameson, Niel Strauss
  • Ligg hos mig, Joanna Briscoe


Har du läst någon av dessa? Vilken är bäst?




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jenna är goooooooooood. Det är den enda jag läst av dem faktiskt. Har du läst box 21 förresten?

Anonym sa...

hihi jag håller på med en halv gul sol nu, lite som flyga drake, rakt in i en annan värld med mycket adjektiv och beskrivningar och med en bok som känns som att den är lite utan handling, verkligen en roman som troligftvis kommer vinna maaaasssaaaa pris.. hihi :)