13 augusti, 2008

Onsdag

Idag har vart en jag saknar Louise- dag! Och jag har glömt vad hon har för norgenummer, så jag kan inte ens skicka ett sms och fråga hur det går i Oslo!! :) Men jag har fått lite information från Malin, och tydligen har våra sängar kommit idag! Äntligen! Hihi, säger jag som inte ens vart där sen vi fick lägenheten! Men men! :) Det kommer, det kommer!

Resten av dagen har spenderats på jobbet, fick en lång sovmorgon först - med god frukost hos Linus! Jammie! Inga spindlar på jobbet idag, tack gode Gud för det! När jag försökte berätta hemma och för Linus igår skrattade dom bara allihop; "ja, eller hur att den var såå stor". Men ni som känner Crister, fråga honom! Det var på RIKTIGT!

Nu börjar jag faktiskt längta lite till Oslo, när alla andra pyser dit! Vill dit med alla grejer och fixa och dona! Är sugen på att flytta hemifrån! Två veckor kvar nu babes! Sen kommer allt jag med! :D Hang on! ;)

Nu ska jag bege mig till min älskling. Vankas lite kvällmat där, och imorgon blir det en heldag med den där godingen. Är nämligen ledig all day long, och sånt får man ta vara på! Finns nog risk för shopping och sånt där kul!

PUSS & KRAM
JULIA :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAA kom kom kom kom nuuuuu min älskade <3<3<3<3<3<3

Alexandra sa...

hej vännen. någon har visst joinat dig på blogspot.