04 augusti, 2008

I am Sam

Världens bästa film heter I Am Sam, blir alldeles tagen varje gång jag ser den. Den är helt otrolig. Pappa Sam som kämpar för att få behålla vårdnaden om sin lilla dotter Lucy... För alla er som inte sett den, gå in och få ett smakprov på youtube, fattar inte hur man lägger in klipp här på bloggen - får lära mig det tills nästa gång! Dock finns det inga jättebra klipp på youtube heller (man måste se hela filmen), men man får en liten inblick i filmen iaf! As i told you, den är helt amazing! Ni har aldrig sett ngt liknande! I promise! :D

Lucy och hennes pappa Sam

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är beredd att hålla med dig! Jag älskar varje sekund av den. Några planer för lördagen ännu? Puss pårej!

Anonym sa...

Det var bra. Aldrig varit så varmt i Turkiet i think men vi hade det superb. Turkar är turkar så helt avhållsamma var det ju inte men vi var inte ute och svirade utan håll oss mest till resten. Aboslut håller jag bloggen under uppsikt. Får ju update direkt du skrivit något. Räkna med att jag läser. Nej jobb är ju jobb så det förstår jag allt ;) men eftersom jag är ledig så passar dig mig ungefär när som helst. Men hör bara av dig så blir det toppenfint! Puss!

Anonym sa...

VAD DU SKALL VARA SVÅR ATT FÅ TAG PÅ DÅ! Messat dig & försökt ringa men inga signaler. Contact me så jag vet ifall det blir någon fika daig elller inte babe ;)