08 augusti, 2008

To do

Japps, igår kunde vi äntligen pricka av vår utedag med Bengtsfors Gymnastikklubb, gott gott. Nu behöver man inte gå omkring och känna den där pressen längre! Nu är vi färdiga i den där klubben! Fast det har vart himla roligt också, det ska vi inte sticka under stolen med! :)

Nästa grej får bli HC med Anders och Emil (och Jeanette givetvis), det har vi lovat hela sommaren men vi har inte lyckatas klämma in det ännu. Måste bli snart dock!

Övriga saker jag har på min att-göra-lista är:

  1. Städa mitt hemska rum. Det ser ut som om det vart en orkan här inne. Usch Julia!
  2. Få någon ordning på mina böcker, dom ligger överallt - högt och lågt! Jag måste ha en ny bokhylla, för dom får inte plats. Men det är så fruktansvärt roligt att köpa böcker ju! :)
  3. Se färdigt på Prison Break, har en och en halv säsong kvar... fast det klart - kan ju spara det till alla oslokvällar om jag vill!
  4. Se färdigt Mordkommisionen med älsklingen, igår lyckades vi avklara TVÅ avsnitt! Ny skiva idag, weho! Fast vi har några kvar vill jag lova! (dom är galet bra faktiskt!)
  5. Packa ner saker som ska till Oslo. Problemet är att jag använder mycket saker varje dag, så packningen får nog vänta tills det blir jätteaktuellt!

VIKTIGAST IDAG: Städa rummet!
Det är inte ens på låtsas längre!


Inga kommentarer: