21 december, 2008

("v")

Snart blir det nog en tur till Åmål för att fixa dom sista(?) klapparna. Jag har fortfarande ångest och kan inte riktigt bestämma mig, kanske gör det idag!? Vi får se! Tur det bara är jul EN gång om året!

Mammsen och jag "bakade" julgodis igår, mamma bakade mest, jag och katten var moraliskt stöd!

Idag är grabbarna ute och jagar, så jag och sötisBinja (Linus vovve!) är hemma i Djupviken och myser. Dricker kaffe med mammsen och smakar på gårdagens bakverk! :)


Puss & Kram! :)








3 kommentarer:

Alexandra sa...

åh. hittade du allt nu vännen? julklappsshoppat i två dygn nu snart haha och har en enda julklapp. en enda. (inom parantes såhär kan jag tillägga att den julklappen har mamma köpt och skickat från sverige haha) inte så mycket mer att gå på nu men den där beslutsgångesten du snackar om. dendenden. hate it! hoppas att du får världens mysigaste jul gumman & att allt är bra <3

Anonym sa...

desamma sötnos! God jul!

Anonym sa...

hihi mamma gunilla i bakartagen:) kan förstå att det var hon som höll i bakningen mest, kanske var säkrast så ? ;) tss .. <3 you