15 december, 2008

Julplock och tomtehysteri

Varför envisas folk med att ha tomtar ALL OVER!? Jag är redan så trött på allt plock och tänkte därför bojkotta alltihop. MEN så hittade jag ju en liten gudomligt söt tomte när jag var och handlade i Karlstad sist, han bara måste ju få vara med ett litet tag. Men BARA HAN... och några små klappar, sen räcker det för mig. Glad att min mor inte heller är nån tomtefantast! Hade nog inte stått ut med ett tomtebo här hemma!

Såhär blev iaf min julhylla...

Tyvärr har jag en värdelös kamera, men dessa hänger numera i mitt tak! ;)

Men jag säger som mammsen; detta vore ju drömmen.
Ett hem från Slettvoll.


1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag håller med dig. Man bara förstör om man puttar upp för mycket krimskrams. Din hylla ser sööööt ut :) lagom liksom!