07 december, 2008

Uppdatering från Julia: Jul på Liseberg och efterlängtad date!

Så, några minuter över här. Mycket har hänt sen jag blev "arbetslös". På en vecka har jag hittills haft två lediga dagar. Inventering på Statoil, och massa timmar med mina goa jobbarkompisar! Lovely! Jag jublar och är glad för alla timmar jag får! :)

De två lediga dagarna spenderades i Göteborg med min älskling, vi bodde på hotell, käkade såklart underbar hotellfrukost, var på juliga Liseberg (så mysigt!), var på julklappsjakt i stan, ikea, jaa... vi hann med rubbet! En julklapp till lillebror blev det och en ny mobil till mig själv & till Linus. 300 kr, mer tänker jag aldrig lägga ut på en mobil! Vilket kap!

På fredagskvällen blev det som sagt jul på Liseberg, massa ljus, musik, varm choklad och god mat på nåt ställe där, ett par glas vin & sen träffade vi M & T från Bengtsfors och hamnade på 23:e våningen på Gothia Hotel! Efter det blev det nån hårdrockspub i stan, några drinkar och sen back to the hotel! :) En lyckad kväll!

Tröttare än någonsin gav vi oss ut på stan på lördagen, för julklappsshopping och en efterlängtad date med min älskade systeryster, världens underbaraste, snyggare än någonsin, min andra hälft - Ogg!! Och min Linus fick äntligen träffa henne :) <3>

Ja, det var min helg det. Så gott att komma iväg och bara ta det lugnt! En perfekt helg! :)
Nu är det dags för fröken här att göra sig iordning, jobb väntar!

Tänker på mina bejbs in Oslo, kommer nog snart och hälsar på er! ;)
All my love to you! <3

2 kommentarer:

Elin Isacsson Schiller sa...

Åh, så fina ord du skriver min lilla dötting! ;) Hoppas att det inte dröjer lika länge igen! Ska se om vi kan ordan den där resan till Oslo i januari. Det skulle ju inte vara så hilma svårt att få till! ^^ Puss på dig, snygga tjej!

Anonym sa...

Saknar dig gumms! <33