08 december, 2008

Godmorgon

Klockan ringde 03.45, då var det dags att skutta upp! Skjutsade min älskling till Årjäng, eftersom hans bil är på lagning! På vägen hem dunkade jag norsk radio hela vägen så jag skulle bli pigg, dom spelade helt galet bra musik! Det är faktiskt det enda norrmännen är bra på, radio! (Kan det bero på att dom bara spelar svensk musik tro?!)

Så förklaringen till varför jag gick upp nu klockan 14.30 har ni redan fått! Jag kröp till kojs så fort jag kunde när jag kom hem, stängde av ljud på alla tänkbara telefoner och har sovit sen dess! Gud va gott! Blev lite stressad när jag vaknade och hade 4 missade samtal, och 4 sms. Många var från Statoil, men som tur var handlade det om jobb för morgondagen! I like! ^^ Imorgon är jag på topp, det lovar jag!

Jag är förresten på topp idag med! Har precis pratat med Louise en sväng, det piggar alltid upp! Till helgen får jag äntligen träffa henne igen, jag längtar! :) Och nu, resten av dagen... ska jag ta med mig en tekanna in på mitt rum, tända massa ljus (för det är mysigt att tända ljus nu när det är mörkt ute - hörrni, det är mörkt ute och klockan är 15.00!! GALET!) OCH där inne på mitt rum ska det nu bli ordning och reda!

Det är dags nu,
jag skulle bli så nöjd,
mamma skulle bli väldigt glad,
säkert pappa också om jag visade honom allt jag hade gjort,
Jens skulle säkert bli jättestolt över sin storasyster,
och Linus skulle bli mäkta imponerad tror jag! :)
Tror till och med katten skulle bli glad.


Jag måste verkligen städa idag!


1 kommentar:

Anonym sa...

men jag blir glad när du är glad <3