19 december, 2008

Julia har...

... ni kommer aldrig tro det iaf.... Okej då, jag säger ändå!

JAG HAR TRÄNAT!
Japp. Igår fick jobbarkompisen Emma med mig & Elin på ett pumppass! Det var ruskigt gott och idag kan jag nästan inte gå. Herregud vilken träningsverk. MEN, det betyder att jag gjorde något nyttigt! Gott! Nu ska jag sätta på mig stegräknaren och undersöka hur många steg det blir ett kvällspass på Statoil. Spännande! :)

Var btw i Uddevalla igår med Elin & Linus, skulle handla julklappar, men det blev inte så mkt. En liten klapp till Linus mamma & en till lilla söta Sanna :) Alltid något!

Ser verkligen fram emot en jobbkväll nu, har vart alldeles för osocial & ohurtig det sista. Inte gjort någonting på hela veckan. Jag vill ha ett hektiskt jobb, give it to me!!!! :P

Yep. Time to leave.
Hur går det i Oslo tjejer?! :)
Jag vill ha bilder på julstämning från;
- Shu's
- Sandvika (vet att jag sett några Majsan!;P)
- Dagis!
- och på lägenheten!? :)
Miss you girls!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen! ja men eller hur...eftersom vi har tränat EN gång..får vi nu lov att äta hur mycke choco vi vill..;)
god jul på dig med! hoppas att du får en fantastisk jul!=) kram

Anonym sa...

Hehe.. Jaaa julstämning i lägenheten kan du nog leta efter..;) Hihi..:D Åhh någon mer julstämning i centret e de dessvärre inte..:D Men vi har de väldigt bra ändå.. :D Hihi..:D Hoppas du har de gott där hemma..:D Nu e de inte långt kvar tills vi ses..:D hihi..:D:D:D Pussss på dig!