27 december, 2008

Julafton i bilder

Nu har jag fixat lite bilder från julafton! :)
Enjoy!

Lilla Tea & jag busar!
(Min klänning är från by Ti-Mo, det norska märket som jag skrivit om innan! ;)

Jens & Pappsen

Jag leker med mammas nya kamera, här ett smakprov; julgranen!

Leo är glad för Tomten har precis vart på besök! ;)

Sötisen Tea

Moster, pappa, mamma, Kenneth, Maria, Malin & jag!

Pappa, mamma, Kenneth, Malin, jag och Moster Gittan! :)

Fina Djupviken!


Jens, Alva, Pappa & Scott!
(från juldagen!)




SO LONG

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ser ju att Tea är mkt redo för våra gympa barn grupper asså hon gör redan ryggövningar hon får nog hoppa in i stora gruppen direkt thihi..

Julia sa...

Haha. Jaa! Åh, jeanette; VÅRA BARNGRUPPER! Vi tycker fortfarande att dom är våra! <3 JAG SAKNAR DOM! Jajamen, Tea är ju släkt med mig - vilket betyder att hon är redo för stora gruppen at once! ;) haha! :)