16 december, 2008

Jag längtar till....

  • torsdag kväll, för då kommer min andra hälft hem & ska va hemma hela jul! :) ♥
  • fredag, för då ska jag jobba. Det är så tråkigt att vara arbetslös!
  • julafton, ska bli riktigt mys att träffa släkten! Long time...!
  • juldagen, hoppas på att det blir bästaste kvällen i år! :)
  • nyår, hoppas självklart på en kväll med nära & kära. Vart återstår att se!
  • 2009 !

Och år 2009 ska jag;

  • ta tag i mitt liv och söka ett nytt jobb i Norge.
  • jobba mig igenom våren för att slutligen söka ett nytt jobb på hemmaplan!
  • få ett überroligt sommarjobb :)
  • någongång under den här perioden ska jag bestämma mig för vad jag vill plugga..
  • förhoppningsvis flytta lagom till en skolstart till hösten!

How about that?! Många planer för fröken Eriksson nu. Men märker att det är dags att bestämma sig. Kan ju inte hoppa runt och ströjobba i all evighet. Till hösten är det plugg som gäller. Vare sig jag bestämt mig eller inte! (oj, vad lovade jag nu?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men va konstigt, det fungerar bra för mig. Hmm, då vet jag inte vad det är för fel, för i såna fall borde den väl inte gå att spela här heller? konstigt. Ser din lista, looking good ;P puss

Anonym sa...

Åhh jaa de hade vare väldigt mysigt om du vart med..<33 Men vi e hemma i en HEL vecka efter tisdag..:D:D Hihi Åhh party vill jag lova..:D:D <333

Alexandra sa...

åh... nu blev jag också sugen på en sådan där lista hihi ;) gottigott att ha saker att längta efter hörru & dina planer med 2009 ser onekligen bra ut :)