08 december, 2008

Axl, what have you done?!

Tänk på högstadiet, när min största kärlek var Axl Rose, sångare i Guns n' Roses. Det finns liksom inga ord för huuuuuur snygg han var där i början av 90-talet. Too bad jag var så liten då, annars hade han inte haft det lätt! ;) Men nu? Vad har han gjort med sig själv? Och vad har han gjort med Gn'R? Usch, jag blir så ledsen när jag ser honom!

Nya skivan var inte alls bra, hade egentligen inte förväntat mig det heller,
Gn'R blir aldrig samma Gn'R igen! Så är det bara... Så Axl, ge upp!


Axl nowdays

Gillade honom bättre såhär :)


4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha sötnos!!!! så typiskt julia inlägg, hörru detta är inte mannen för dig ;) men ja , han var väl eller nej jag har egentligen aldrig tyckt han är snygg men haha han sjunger ju bra ^^ syns snart babe <3

Julia sa...

Nej nej nej, mannen i mitt liv heter Linus, men det visste jag ju inte i åttan! ;P hihi!

Anonym sa...

Mm, han var hot. Skumt dock att kunna gå från 10 till icke existerande på skalan på detta sätt :P Är det skönt att vara hemma? Kram

Elin Isacsson Schiller sa...

I AGREE!!!! Jag är såååå sur för att han fortsätter på det här viset! Vad hände med hunken liksom!? (jag förstår di, du vet att han hade haft mig efter sig också, om vi bara hade fötts 10 år tidigare!) <3