29 november, 2008

Ikearesor och jacuzzibad

Äntligen hemma i Sverige! Det firades såklart med en spontan tripp till Karlstad med Linus, för en visit på IKEA och Bergvik. Lite smått och gott inhandlades, vi träffade kusin Maria, Eric, Leo och lilla Tea. Mysigt! :) En snabbvisit hemma i Djupviken efter det, och sen blev det mat, ett bad i jacuzzin med älsklingen & ett glas vin. Vilken lyx! ^^


Varmt vatten är väl livet det :)

Jag har förresten blivit av med den alldeles fööör blonda färgen, nu känner jag mig mer hemma. Gott gott. :) Magdalena på Studio8 är min räddare i nöden! Nu ska det bara få växa ut lite till så är jag den gamla vanliga Julia igen, hur kul nu det är! haha! Jaja, vi får se vad det blir....


3 kommentarer:

Alexandra sa...

då vill vi se bild på håret då förstår du väl vännen haha?

och gosh vad mysigt det där såg ut. själv skall man sätta sig i ångbastun nu haha. inte alls samma sak men man tager vad man haver liksom ;)

Anonym sa...

åhhhh det såg ju hur underbart ut som helst, ok. jag är líte avis men inte så himla mycket, eller jo jätte mycket. 13 december är lucia, kan be mamma köpa en biljett till dig med så vi får platser brevid varandra :D KYSS

Anonym sa...

Hej tjejen. Vad roligt att allt går bra för dig.
Sköt om dig tjejen!