26 november, 2008

Where happiness lives...

Precis fått brev från skatteverket; "skatteverket beslutar att avregistrera dig från folkbokföringen som utflyttad den 10 september 2008." Yes box. Då får man börja om med krånglet på nytt. Typiskt. Hade ju hoppats på att mitt fina brev hade fått dom på andra tankar, men icke! Fast nu spelar det inte så stor roll längre, kvittar väl vart jag är folkbokförd egentligen... Får ta tag i detta när jag är hemma i Sverige. Gud så gott det ska bli att spendera december hemma!! :)

Imorgon blir min sista jobbdag för Sixty Norway. Just nu spelar det inte så stor roll känns det som, blir gott att få ledigt från allt packande - har vart en del sega dagar nu det sista. Men givetvis tråkigt att bli av med jobbet. Får hålla tummarna och börja söka nytt om ett tag. Elin (my dear boss!) har skrivit så fina ord om & till mig! Thanx :)

Så imorgon blir det hemfärd, wonderful! Hoppas på en lugn helg, några mysiga dagar med älsklingen innan han åker till Norge för ny jobbvecka. Och innan jag hoppar in på Statoil för lite extrahjälp, det vankas inventering där - i like! :) Så början av veckan är redan fullbokad, vi får se vart det slutar!

Nu ska här sovas :)

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Skype låter underbart. Se till att logga in du så blir det nog en pratstund snart minsann. Till veckan? Gick på helg för ett par timmar sedan, thanksgiving här ;) PUSS!

Anonym sa...

tss min norska vännina som brukade vara svensk. jag kommer hem och hälsar på dig på statoil som vanligt om ett par veckor <3<3<3 vill du med på song of joy förresten??