25 november, 2008

Julias vecka, oj så intressant!

På schemat denna veckan hittar vi;
  • Murphy and Nye ska ut från Aker Brygge. Nu ær det slut... Væntar just nu på att flyttgubben ska komma tillbaks och hæmta andra lasset før dagen. Sen ær det lite stædning på lagret som gæller, and then were done! :)
  • Lagersalg Ti-Mo, borde egentligen hinna dit i eftermiddag och kika lite! :) Får se vad som hinns med! Ta en kik; Ti-Mo.
  • Fick mig ett besøk hos Louise igår. Shu's va ett tag sen nu! :) Mysmys..
  • Ikvæll kommer min ælskling med ved till oss frusna brudar. Så ikvæll ska vi tænda brasan och mysa med te i soffan! Som vanligt, bara lite mysigare & varmare! Fast sen vi fick elementen ær det faktiskt helt okej på den fronten! :) Behøver inte sova med møssa længe! ;P
  • Spærra Elixia, ingen ide att betala før att træna i december nær jag befinner mig in Sweden! Så nu har jag fixat det! Gud va bra jag ær! :)
  • Tvinga Elin att skriva några væl valda ord så jag kan sætta ihop ett CV innan jul. Kanske behøver søka lite jobb så småningom! :)

Inga kommentarer: