13 november, 2008

Dom små, små orden är svåra ord <3

"Vet du vad det bästa med dig är? Att du alltid är så jäkla glad och positiv. Jag äskar positiva människor & det finns väldigt få sådana. De flesta människor är faktiskt av motsatt karaktär. Neggro och gärna gnäller - men inte Julia inte. Åh vad det är underbart med människor som dig. Gnäller bara när det är befogat - därför hoppas jag evinnerligt att du snart hittar ett jobb som känns lite roligare smulan, att du slipper gå runt och inte trivas. Jag vill ha glada, positiva, spruddlande, underbara Julia!
För det är du.

Det här skall du ta som en komplimang. Jag tänkte faktiskt på det här igår när jag och min mamma pratade om folk som bara gnäller. "Julia, hon gnäller då aldrig, hon är alltid sådär positiv och glad som man önskar att alla människor i alla fall kunde vara en gång om året."

Du är fin <3"


Alexandra, du är också väldigt fin! Herregud va fina ord gumman!!! Har tappat räkningen på hur många gånger jag läst dom här raderna nu, jag blir alldeles rörd! Och jag som tycker att jag bara klagar just nu! Ska aldrig göra det mer... ska bara va positiv och sprudlande glad! :) Känner att jag hoppat upp flera trappsteg nu, bara på ett par minuter!!!!!

Tack hjärtat.. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej...trakigt att du vantrivs sa pa jobbet..ingen rolig tid for nan inom kedjan nu men hall ut sista tiden sa du kan ga darifran sista dagen med hogburet huvud o kanna att du gjort de basta av situationen..
jag har de jattebra men borjar tro de eller ej faktiskt att langta hem lite...har vilat klart nu kanner jag! kram Elin

Alexandra sa...

And it's soooo true. Jag var bara tvungen att säga det ;) något jag alltid tänkt på sådär i bakhuvudet men aldrig sagt - och det behövdes lite uppmuntran på dig nu dessutom så det passade ju fint :)

Har du sökt några fler jobb eller tar du det när det kommer?