06 november, 2008

My hero vaktmästaren :)

I morse kom vaktmästaren hit. Så jag och han har gått här och pratat hela morgonen! :) Han har fixat ELEMENT till oss! Vilken underbar man! Haha! Vi hade ju tydligen inga innan, inte undra på att det var kallt! Nu ska det bli ändring på det!

OCH, jag har lärt mig massor om golvvärme, det är den billigaste uppvärmningen.. för om man är varm om fötterna kan man sänka värmen i rummet med 3 grader utan att man märker av det! Så därför kör alla norrmän stenhårt på golvvärme! I LOVE IT!!!!

Trevlig morgon, hoppas på trevligare temperatur i lägenheten tills ikväll! Och nu har jag egentligen skitbråttom för jag ska va på jobbet om 30 min! Puh. Jag längtar tills jag blir pensionär så jag kan ha sovmorgon varje dag, och mata lite ankor ibland! :)

Uppdatera mig, så jag har ngt kul att läsa till nästa gång jag lyckas sno en dator! :P
(tack louise igen för att jag fått låna din dator utan att fråga!!!!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du vet väl hur norrmän är vid detta laget lr?=) Inte mkt å tro på de :P

Anonym sa...

nope, darling! i know i know! ^^