20 november, 2008

Trött och kall

Efter att ha lyft ett x-antal lådor, hyllor, väggar och allt möjligt är jag helt skrot i kroppen. Är trött i hela huvet, och nu börjar jag frysa här med. Allt på en gång! Ska fixa mig något att äta, en kopp te och sen ska jag bädda ner mig i sängen. Sömn löser alla problem - tejp likaså! (Efter de här veckorna drömmer jag väl snart om tejp och att packa saker i lådor.. Puh!)


Hade planerat att göra tvålar och pyssla med Anders och Elin i helgen. Men hade såklart låst in min plånbok i butiken, så jag får vänta med det inköpet. Typiskt. Så imorgon blir det till att stressa och försöka köpa med det innan bussen, hade vart mys att hitta på något kreativt på lördag! :) Fika, pyssel och lite mys i ett!

Imorgon åker jag hem. Lördag blir en vilodag/pysseldag. Söndag = sovmorgon, frukost, lång stund framför tvn, handla, laga mat, film och sova! Och allt tillsammans med älsklingen, i like sundays! ;)

So long.

1 kommentar:

Alexandra sa...

jag håller med dig om söndagar. förr gilade jag dem inte alls men gymnasietiden fick mig verkligen att älska dem hihi. de är precis sådär som du beskriver: sova länge, äta god frukost, ta en fika, gå ut och gå, laga god mat... younameit! hoppas din helg blir super <3