23 november, 2008

Vitaminer

Nu är jag redo! Har laddat upp med vitaminer och tillskott av alla de slag! Blir jag inte frisk nu blir jag aldrig frisk! Nu är det sista rycket i Norge som gäller i år, sen blir det en (förhoppningsvis) lugn jul hemma i Sverige. Ser faktiskt fram emot att ha lite semester, blev ju inte så mycket av den varan i somras! ;P

Imorgon blir det lagersalg för Ti Mo, ett märke som Elisas mamma designar. Jag jobbade tillsammans med Elisa på Murphy and Nye för er som undrar... Så det blir spännande att se vad som finns.. :)


Får uppdatera om eventuella kap längre fram! :)

Nu ska här bli lite sömn!
Vitaminer & sömn = frisk som en nötkärna!?

4 kommentarer:

Elin Isacsson Schiller sa...

Bärgis frisk som en kokosnötskärna!! ^^

Anonym sa...

åh min förkylda älskling, nu får du göra dunderkuren eller så ska jag be mamma och leta upp en mirakelkur som hon gjorde när jag var liten och som jag tror att man bara får göra en gång vart tionde år..

Anonym sa...

Vitaminer är bra :D Och apelsiner.
Jo det är en druller-försäkring. han som sållde den till mig sa att man tillochmed får en ny om man råkar hälla lite öl på den! Haha, skit bra!
Men får se om dom håller vad dom lovar eller inte :P
Krya på dig Gullet!

Alexandra sa...

haha tänkte faktiskt ocskå ladda upp med vitaminer och hoppas att det skall göra susen. vi får se helt enkelt ;)